‘Ik had meer klasse van Wesley verwacht’

‘Ik ben echt verbaasd over het feit dat hij hier nu, terwijl de kwalificatie voor het WK al is begonnen, publiekelijk een discussie over aanzwengelt. Ik had meer klasse en persoonlijkheid van hem verwacht. Echte persoonlijkheden hebben geen blad of krant nodig om hun punt duidelijk te maken.’

Robin van Persie gebruikt het AD om zijn punt duidelijk te maken over de uitspraken van de jankende Wesley Sneijder.

‘Als Wesley mij had gebeld, was hij van harte welkom geweest. We hadden een prima gesprek kunnen hebben. Maar ik sta nu versteld van de handelwijze van Wesley. Moet heel Nederland nu opeens meegenieten van een ‘meeting’ tussen Sneijder en Van Persie?’

Vervolgde Robin en liet zo heel Nederland verder meegenieten van zijn akkefietje met Wesley.

Gelukkig zijn ze weer vriendjes.

Geef een reactie

